Het afscheid uit Nederland - Reisverslag uit Uden, Nederland van Fam Musters - WaarBenJij.nu Het afscheid uit Nederland - Reisverslag uit Uden, Nederland van Fam Musters - WaarBenJij.nu

Het afscheid uit Nederland

Door: Anke Musters

Blijf op de hoogte en volg Fam

06 Augustus 2014 | Nederland, Uden

Na 4 weken heerlijk vakantie te hebben gevierd op camping de Pier in Uden was de dag van vertrek zomaar daar.
De dag voordat we vertrokken hebben we nog onder het genot van een drankje en hapje afscheid genomen van de familie Krijnen.
Op de dag van afscheid (6 aug) was alleen de familie om ons uit te zwaaien. Het afscheid van alle vrienden op Schiphol werd onze kinderen een dag van te voren veel te veel. We hebben iedereen laten weten dat we het afscheid wilde beperken op Schiphol en dat werd natuurlijk door iedereen goed opgepakt.
Om half zeven zaten we aan een heerlijk ontbijt bij Rems en Floor thuis. Om 07.00 uur zaten we in de auto op weg naar Schiphol. Na een laatste kopje koffie met de hele familie zijn we rond 09.15 richting de gate vertrokken. Het afscheid was moeilijk en de tranen vloeide rijkelijk. Een mooi moment om weer eens te beseffen hoe fijn het is om een fijne familie om je heen te hebben.

• 18 Augustus 2014 - 17:20

Andre:

Veel verhalen. Kunnen we het m.b.v. Google Earth heel mooi volgen. Lieve groet, Andre

• 18 Augustus 2014 - 20:56

Andre:

I.v.m. Google Earth/Streetview: wat zijn de coordinaten waar jullie huis staat? Groeten, Andre

Tags: Vertrek, Afscheid