Wist je datjes.... - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van Fam Musters - WaarBenJij.nu Wist je datjes.... - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van Fam Musters - WaarBenJij.nu

Wist je datjes....

Door: Anke Musters

Blijf op de hoogte en volg Fam

10 November 2014 | Verenigde Staten, Wichita Falls

Een redelijke week zonder heel veel gekke dingen.....wat jammer nu...heb ik niets meer te schrijven. Maar ik heb nog wel kleine wetenswaardigheden.....
Wisten jullie dat
- Ik Janneke op de foto heb in haar uniform?
- Gijs met hockey op school (Ja ja veld hockey, met slappe sticks en stomme
regels en kinderen die het voor geen meter kunnen) op zijn hoofd is
gevallen omdat iemand hem onderuit sloeg.
- Janneke op haar bijbelstudie een 10 staat....het wordt nog wel wat.
- Tijn de hele week spierpijn heeft gehad omdat hij twee weken niet heeft
mogen sporten vanwege zijn nierinfectie.
- Ik bij de voedselbank 3 uur lang appelmoesbakjes heb voorzien van een
papiertje waarop staat dat ze niet open zijn geweest?.....vraag me niet
waarom want snappen doe ik het nog steeds niet..... en dat is saai werk
en onzinnig...... ik heb er geen woorden voor.
- het vandaag nog 29 graden is en morgen (dinsdag) nog maar 11
graden.
- Het chloorprobleem in Janneke haar kamer is opgelost.
- Wij een poolboy hebben die werkelijk waar geen meter verstand heeft
van zijn werk en eigenlijk elke week terug moet komen om... dat wat hij
gemaakt heeft opnieuw te herstellen. En ik zie jullie nu denken....zal
het wel een leuke poolboy zijn.....nou NEE....ook dat zit niet mee...haha
- Marijn aan zijn oma een ticket naar Nederland heeft gevraagd zodat hij
met opa en oma mee terug kan....nog wat gewenningsproblemen vrees
ik.
- Patrick met de kano een bal van het meertje wilde halen en bij het
gooien van de bal op de kant zelf omsloeg.
- Dat wij dit helaas niet hebben kunnen vastleggen.....jammer he
Danielle?
- Tijn een student van de universiteit heeft aangewezen gekregen om
hem te helpen met zijn Engels en geschiedenis.
- Dat ze Tijn een toets laten maken van geschiedenis die hij totaal niet
begrijpt en dat ze hem hebben geholpen door het voor te lezen.....
....maar toen begreep hij er nog niets van. Vertalen woorden
zich als je ze voorleest.....Voorlezen....nee...vragen vereenvoudigen...of
zoiets....denk ik....maar wie ben ik....
- Dat Tijn vandaag weer voor controle moet naar de uroloog
- Dat Patrick het zat is om elke dag beoordeeld te worden en hij blij is wanneer
de opleiding eindelijk is afgelopen.
- Dat de kinderen allemaal toe zijn aan vakantie....gelukkig hebben we
eind november een paar dagen vrij voor Thanksgiving.
- Ik de verjaardag van mijn broertje moet missen en ik daar enorm van
baal.
- Dat het meisje waarmee ik lees al een niveau hoger heeft gehaald.
- Janneke vrijdag mee gaat naar de foodbank voor haar uren
maatschappelijke stage.
- Dat we een Fith Wheel hebben gekocht....wat is dat?......nou een heule
grote caravan.....voor achter het speeltje van Patrick...de truck.
We kunnen dus wanneer we maar willen op vakantie...we hebben er nu
al zin in.
- Janneke komend weekend haar eerste zwemwedstrijd heeft en we
daarom een weekend naar Oklahoma gaan met z'n allen.
- Dat ik blij ben dat ik eigenlijk niet veel te vertellen heb deze week....




  • 10 November 2014 - 21:55

    Tine Jos:

    Lieve allemaal. Het is heel leuk deze weetjes we hebben er hartelijk om gelachen. Met de appelmoes, die mensen zijn echt niet te snappen. Jammer van het niet kunnen vastleggen van de val van Patrick in het water. Dat is wel een verschrikkelijke grote caravan. Voor hoeveel personen? Ons Janneke staat mooi op de foto lijkt een echt studentje (subedeurske). Nu nog voor Tijn naar het ziekenhuis we hopen op een goede afloop. Liefs en knuffel voor allemaal.

  • 11 November 2014 - 07:19

    Naomi:

    Nou, nou wat een bakbeest!! Is dit dan de Amerikaanse midlife crisis!!!!
    Geweldig ding, gaat vast enorm vaak ingezet worden tijdens vakanties en weekenden.
    En Janneke wat ben je toch een schatje!! Een heel fijn weekend in Oklahoma en tot snel!!
    En Tijn lieve skat hou je taai............
    Dikke tût

  • 11 November 2014 - 17:09

    Andre:

    Het is en blijft in mijn beleving een onbegrijpelijk land. Verder sluit ik mij (gut gut, hoe origineel ben ik) aan bij de reacties van Tine en Naomi. Maar dat van die poolboy....... Ik weet het niet. We horen het verhaal nu van maar een kant. Hoe denkt die poolboy erover? Heb je daar al eens naar gevraagd.....???
    Knuf,
    Andre

  • 11 November 2014 - 20:37

    Martha:

    Haha! Ik voel je ergernis. Nog een paar maandjes en dan vind je dit misschien wel heel normaal... (?)

  • 11 November 2014 - 22:41

    Paul Daan Jop Lot Nik:

    Ha lieve mensen!
    Wat heerlijk om met een glimlach al die weetjes te lezen! Het geeft eigenlijk niet veel nieuws:
    - Patrick in het water, goh, volgens mij heb ik dat eerder gezien, haha!
    - Janneke een heilig meisje, dat wisten we al, of niet Jans?
    - Gijs, Marijn en Tijn zijn zo te horen en te lezen echt lekker zichzelf zijn...
    - Jij bent een super juf!
    - Patrick heeft last van een midlife-crisis, goh wat een bakbeest zeg!
    - Amerika is echt een vreemd land!
    - Jullie maken er wat van, wat we ook niet anders hadden verwacht en genieten van al het positieve!
    Love you!!!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wichita Falls

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2017

Naar HUIS

02 Juli 2017

Weer thuis

21 Juni 2017

Canada

16 Juni 2017

Eindelijk in Canada

12 Juni 2017

Weer op pad
Fam

Sinds 6 augustus 2014 zijn we met ons gezin naar Wichita Falls Texas USA verhuist. De komende drie jaar kun je onze dagelijkse beslommeringen, avonturen, belevenissen volgen.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 159800

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: