Tijn in de problemen - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van Fam Musters - WaarBenJij.nu Tijn in de problemen - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van Fam Musters - WaarBenJij.nu

Tijn in de problemen

Door: Anke Musters

Blijf op de hoogte en volg Fam

17 April 2015 | Verenigde Staten, Wichita Falls

Even geen eigen werk maar een brief van de directeur van de school....jawel de DIRECTEUR van de school over het gedrag van onze Tijn.
Zo leuk om even te delen......ben benieuwd naar jullie reacties.

Good morning, Mr. Musters,

This morning as students were making their rounds in the media center before the first bell, Ms. Rollins called to Tijn that he could not wear his hair in the manner that is was fixed. I was standing with Ms. Rollins but had my back to Tijn as he walked up. Ms. Rollins continued, "You need to tone it down. You can't wear it like that." Tijn asked, "Why not?" It was not the hair style, nor the question that caused me to respond. It was his disrespectful tone with Ms. Rollins. I have not heard that from him and was taken aback.

I gave Tijn the speech about dress code policy, which states "No Mohawks, feaux hawks, etc. and, "because she asked you to." Tijn has been asked before to tone down his hair. He and one other student have the style that sweeps over to the side and I have allowed it, however, this morning was not the case.

We announce regularly to the students to fix hair that is out of dress code. I realize that parents are unaware of the announcements, but wanted you to know.

Otherwise, Tijn is a great student and overall good guy. Today, I believe was out of character for him and caught me off guard.

Thank you for your time.

Tania Rushing, Principal

  • 17 April 2015 - 16:14

    Yvonne:

    Nou Anke, hou je vast, ga op een goede stoel zitten en zet je voeten stevig op de grond.....hier komt mijn reactie: O.M.G.....W.T.F. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel.....anders vraag het maar aan de jeugd, die weten het wel. Het is toch helemaal van zijn oliebollen lotje getikt, of niet dan. Ik lig in een deuk en ben blij dat ik mijn Tenalady draag, hahahahahaha. Succes met de Principal en al die andere dwaze regeltjes in Texas! Kusjes vanuit Schijndel en ik pak de haarspray er dalijk nog maar ff bij om mijn kuif overeind te houden

  • 17 April 2015 - 16:18

    Ans Musters:

    Na van een eerste schrik bekomen te zijn, vinden wij het een storm in een glas water. - gelukkig -

  • 17 April 2015 - 16:56

    Paul Daan Jop Lot Nik:

    We hadden het al gehoord van Tine en natuurlijk met onze omgeving gedeeld. We kunnen er gewoon niet over uit dat dat een issue is op een school! Laat Tijn lekker zijn knappe, stoere uiterlijk behouden en laat ze lekker in hun protocolletjes gaar koken! Wat een rare kwiebussen! Tijn, wij vinden je een coole, lieve vent! Tis dak al getrouwd ben ;-)

    X vanuit Den Dungen

  • 19 April 2015 - 19:50

    André:

    Ik verbaas mij na alle belevenissen nergens meer over. Ze zijn daar werkelijk finaal de weg anno 2015 kwijt.
    En alweer: sneu, zielig en triest wanneer school van de ouders werkelijk verwacht dat zij dergelijke epistels serieus zouden nemen. Het is toch een giller! Te zot om los te lopen.
    Maar ja, aan de andere kant moet de school zo'n stel Hollandse "anarchisten" wel in toom zien te houden. Das ook niet altijd even gemakkelijk! Rebellie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wichita Falls

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2017

Naar HUIS

02 Juli 2017

Weer thuis

21 Juni 2017

Canada

16 Juni 2017

Eindelijk in Canada

12 Juni 2017

Weer op pad
Fam

Sinds 6 augustus 2014 zijn we met ons gezin naar Wichita Falls Texas USA verhuist. De komende drie jaar kun je onze dagelijkse beslommeringen, avonturen, belevenissen volgen.

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 159875

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: